Am de nu stiu cate feluri rujuri si rimeluri.

Nu-s fidela, nici n-am fost –

Nici cosmeticelor, nici unor fosti.

Grotesc mod de a-mi exprima cealalta latura a mea.

Daca n-ai meritat, ti-ai furat-o in mod constant de la ea.

Ea acea din pijamale, care iti zambea dimineata agale

Si credea ca te iubeste, ca esti tot ce are si mult peste.

Nu stii tu ce facea, de fiecare data dupa ce afla ca ai fost cu o alta?

Nici n-a fost nevoie, s-a distrat in voie.

Si nu trebuia sa fie soc, cand ti-a zis ultima data sa pleci pe bune ca deja nu mai ai loc.

Tu: “nu, nu, nu ca eu mai pot!”

Mai baiete cucuiete, musca-ti limba si da-te cu capul de perete.

Poate asa deosebesti in sufletul tau pe cine iubesti si de cine te folosesti.

Ea te ierta, erai tot ce avea. Insa a doua oara deja era belea si nu se mai cuvenea.

Si se razbuna, muscandu-ti din suflet cu pofta ce o cuprindea.

Si mai rumega si se ruga sa fie blanda, sa se abtina

Si sa nu te stoarca de tot ce putea sa obtina.

Si uneori ii iesea…alteori… ghinion, iar karma!

Si vorbeam despre inselat – cat te-a putut durea ca nu mai erai unul dintre zmeii ei…

S-asa ai ajuns unul din bietii catei, in lesa de aur a stapanei tale cu clopotei.

Si povestea este lunga – cine stie ce vorbesc, stie ca eu nu mint ci doar gandesc.

Multe lucruri faine-au fost, despre inselat si-un fost.

Chiar si-acum eu mai zambesc cand imi amintesc cate-n flec de-asta lumesc.

Si stii cum te-a inselat?

Pur si simplu te-a schimbat.

Cu altul intru totul si-ai suferit tarziu, dar cu totul.

Cu fiecare celula a ta, te-a durut rau si-ai ramas pe veci cu gandul la ea.

Si dupa ani si ani de zile, inca mai primesc pastile.

De ras sau de plans a nu stiu cui, in gand, fapta sau hai hui,

Asta inseamna probabil sa “iubesti” – sa-ti smulgi parul din cap si sa scrii diverse povesti.

Leave a Reply

