Nu i-am iubit. Restul e istorie.

Pe nici un barbat nu l-am invitat

In coltul meu de suflet intunecat.

Ci i-am flatat, i-am plimbat si ne-am catarat.

Pe scene am jucat doar roluri

Fara sa stim ca la final apar doruri.

Am jucat cu amaraciune

Ani intregi piese ce pareau pe bune.

Le-am trait si le-am simtit

Cu sufletul ghem, mic mic.

Am declarat iubire in nestire

Unor suflete haine.

Si ce-a iesit din toate astea? Crime.

Ne-am jurat si ne-am legat,

Ne-am macelarit si ne-am terminat.

Fiecare, in modul sau ratat – complet desfranat.

Si ne-am desfigurat reciproc,

Fiecare in punctele sensibile,

Insa eu m-am lipit la loc.

Da! E-un joc deloc strain de mine

Nici de tine, nici de tine si nici de tine…

Nu mai stiu la cati va zic:

Taci din gura, recunoaste ca ne-am si chinuit!

Ne-am incheiat povestea

In care de fiecare data voi erati “frumoasa” si eu “bestia”.

Voi victime si eu calaul suprem –

Care v-a distrus pe fiecare, dupa gen.

Si chiar si-acum va iau din oxigen

Cu iubirea mea falsa de acest gen.

Si ziceti voi ca n-am dreptate,

Eu aia care le stiu pe toate?:))

Si poate da, sunt perfecta, ca tot mi-ati zis

Tu, el, el si toti despre care am scris.

Dragii mei straini de mine,

Am un mod de a iubi care ma retine.

Esti “fost” straine si tot esti

Unul din aceste povesti..

Tu esti unul, ei mai multi

Poate cu toti am vrut sa fac nunti.

Si ghici cine m-a oprit?

Karma, eu mireasa si sufletul meu acela mic.

V-am iertat, v-am imbratisat si v-am si pupat.

In mijlocul lumii am plecat.

Va mai scriu candva ceva,

Sa stiti ca ati primit cate un semn de la EA.

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

